|  Slovak English
This language version is unavailable, displays the default version

Manažér/ka pre nemecky hovoriacich partnerov

Quick navigation:Advertiser | Similar classifieds | Price |
Informácie pre uchádzača
Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o
je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Náplň práce
• Komunikácia s nemecky hovoriacimi partnermi
• Práca s PC: Word, Excel, PowerPoint, E – mail
• Kompletizácia listín, zmlúv a životopisov
• Zabezpečovanie obchodných stretnutí
• Skúšanie klientov z nemeckého jazyka
Druh pracovného pomeru : hlavný pracovný pomer
Ponúkaný plat : od 900€
Iné výhody
- práca je vhodná aj pre absolventov škôl bez predošlých pracovných skúseností
 zaujímavé finančné ohodnotenie
 priateľský tím
 perspektívne zamestnanie v rastúcej spoločnosti
 možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
 firemný telefón
 príspevok na presťahovanie sa za prácou
 iné benefity
-
Termín nástupu: ihneď
Ubytovanie : Individuálne
Strava : Zabezpečená cez stravné lístky
Poistenie: Zdravotné aj sociálne poistenie hradené zamestnávateľom podľa platnej Slovenskej legislatívy zo mzdy pracovníka.
Požadované vzdelanie
Stredoškolské s maturitou
Ďalšie požiadavky na pracovníka
- Znalosť nemeckého jazyka slovom a písmom
- samostatnosť a zodpovedný prístup k práci
- komunikatívnosť a empatia
- organizačné schopnosti
Miesto práce Banská Bystrica, Námestie SNP 14.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Lor read more
PriceFor free
AdvertiserMarta Krejčiová
User typeCitizen
LocationBanská Bystrica
ContactSend email
CategoriesAdministration
Created18.12.2014 08:35
Valid toValid indefinitely
Updated18.12.2014, 08:36
Ad ID37664
Updated: 18.12.2014, Edit, Print , Compare, Report a bug

Similar classifieds


  • Personálny konzultant

    21.06.2021 | Banská Bystrica

    Telefonická komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie

    1 000 €
  • Výpomoc v administratíve

    05.03.2021 | Košice

    Obchodná firma hľadá spolupracovníkov na výpomoc do kancelárie. Čas je flexibilný a práca nenáročná, zaujímavé ohodnotenie. Vhodné popri práci, pre študentov, dôchodcov alebo mamičky na MD. Viac informácií bude poskytnutých na osobnom pohovore. V prípade

    800 €
  • Administratívno klientský pracovník

    04.02.2020 | Trenčín

    Náplň práce -kontrola, plánovanie, -administratíva -práca s PC(firemný softvér, kalkulačky, Microsoft Word, Excel, práca s internetom) -Komunikácia (mailová, telefonická, osobná) s fyzickými a právnickými osobami a inštitúciami. -spracovanie klientských žiados

    800 €